Игра талаца, како другачије назвати однос грађана и државе у Србији?
Летња поскупљења, док су људи на годишњим одморима и опуштањима, далеко од тужне стварности у којој живе, али и рачуни за наплату комуналних услуга, многима ће проузроковати озбиљне здравствене тегобе.

Лично, добила сам рачун за струју у износу од 14.154,73 динара за јули!
Месец у којем ми је породица била на одмору, кувала сам кафу или супу из кесице, немам грејалице да се грејем на плус 40, а ни климу јер је никада нисам ни уградила!
Из структуре рачуна видим да сам у односу на прошлогодишњи износ рачуна потрошила 337 одсто више!?!
Шта Електропривреда Србије хоће од мене и, претпостављам, стотине и милионе сличних домаћинстава? Да финансирамо директорске и шефовске летње баханалије? ШТО СЕ МЕНЕ ТИЧЕ, НЕЋЕ МОЋИ, А ВИ КАКО ХОЋЕТЕ.
Дакле, иако је субота, ЕПС и тада ради наплату и написао је на рачуну телефоне за информације 3161625 - на који се нико не одазива и 3957777 - са кога глас обавештава о информацијама које се, наводно, могу добити о стању дуга и слично - довољно за однос једне јавне службе према кориснику - не успевам да дођем до ближе информације шта се то догодило мом домаћинству, каква хаварија да треба да дозволим да будем оглобљена.
Ако је грешка, не примам извињење.
Отворили сте поглавља, господо!
Хоћете у Европу.
Не може се тамо на овај лоповски, преварантски начин, електро и осталим шоковима. Уз извињење захтеваћу и судски одштету за претрпљене душевне болове што сте ми усрали викенд, јер сам отворила рачун - који нисам направила.
Ја нисам нити ћу бити таоц накарадне лоповске државе у којој живим.
Кад већ јасно видимо нарастајући фашизам у државама чланицама ЕУ у свом окружењу, како се зове овако бахато понашање према сопственим грађанима?
Ја не видим разлику. А ви?
НЕЋЕ ПРОЋИ!

Елем, како се све завршило?
Уобичајено, избечивањем службеника и његове колегинице са суседног шалтера.
Саветом да очитамо бројило, да би ново сравнили са старим стањем. ЕПС нема довољан број слободних запослених да то учине у сваком домаћинству.
После "сравњивања" - онај рачун је сведен на потрошено, око 3.300, дакле више него 300 посто смањен.
Колики ће као ми кренути "по правицу" - да плате потрошено, а не како се некоме ћефнуло?
Не знам, само знам да ће поред секирације и брига имати и додатног трчања за све оно за шта су службеници државног монополисте у снабдевању струјом - треба ли додатних доказа - преплаћени.

0 Коментари