Ово је моја држава. Другу, резрвну немам, а и шта ће ми? Своје је увек најдраже и од тога не треба јача мотивација да човек истраје како би га учинио бољим.
Из толико виђеног и прошлог, констатујем што и сви, откривам топлу воду, дакле-да толико тога функционише као да, рецимо, јавна предузећа или, на пример, мобилни оператери верују да су однекуд дошли у Елдорадо. 

Све што им на ум падне-могу. Због привида конкуренције или, што је још горе, чистог монополског положаја који су добили на тржишту. Да се не расплињавамо, рећи ћу реч-две о беспризорном понашању мобилних оператера.
Пети пут продужавам, овога пута четири нова  двогодишња уговора са ВИП-ом. То значи да сам клијент аустријског мобилног оператера већ девету годину.Да ли то даваоца услуга ичим обавезује на икакве повољности? У овом случају-НЕ. Напротив.
Личи ли то на пословично пословни Запад? Ни по чему! Разлог-ово је Србија, а у Србији је све дозвољено. Не могу да нађем други разлог.
ПРИЈАТЕЉИ?!?
Будући да за све ове године свега да ми је два пута прекинута услуга због кашњења у плаћању, а рачуни су били понекад итекако нетраснпарентни, као и из искустава оних који су се масовно жалили на апарате и правили пуне руке посла запосленима по пословницама да их сервисирају, као и примедби на рачуне -кад су били одсутни и искључивали своје телефоне у ромингу, имам друго питање. Како је могуће да само први пут, и то кад су тек дошли у Србију, онај чувени апарат за динар, ВИП и декодира по истеку уговора, а сваки пут доцније остане вам телефон који може да прими само њихову картицу!?! Ако хоћете да у њега ставите Теленорову или МТС, морате га декодирати за 6.000 динара у ВИП-у или барем за 1000 динара у неком од сервиса!?! Да ли је ово могуће? Распитајте се у првој пословници.

Следећа ствар-у многим пословницама више не можете платити рачун, већ морате наћи ону у којој то можете учинити! Питам- ЗАШТО .Да ли је то награда за верност? Не могу се отети (можда личном, демантујте ме)утиску да се и аустријски ВИП осилио. По српској народној: "Вид`ла жаба да се коњ поткива, па и она дигла ногу".
У сваком случају-срамота!
На жалост, немам куд, уговоре сам освежила недавно, надајући се, не знам ни сама чему, али-следећи пут, обећавам и себи и свима њима (и МТС и Теленору), потпуно свеједно- нема више уговора, ни, да простите, зајебанције с мојим потписом.
 Најважније је што у случају раскида уговора оператер враћа мој број и немам право коришћења броја који практично користим десет година! Можете ли замислити колики је то број контаката! Не знам да ли ово смеју да раде, што рекла једна моја колегиница, чак и у Чаду, ако су којим случајем тамо намирисали свој безакони Елдорадо.
Срам их било. 
А ја се стидим што сам у свему овоме уопште (са)учествовала. Више нећу.Позивам и вас да, колико је год могуће користите повољности припејд рачуна. Јер не могу се они другачије замислити о ономе што чине, ако их не удари по профиту.

0 Коментари