Интегрални текст своје оставке на место секретара Књижевног клуба "Иво Андрић" упутила нам је  Рада Лотина. Објављујемо како нам је и прослеђено, без икаквих измена.



У.Г.Књижевни клуб „Иво Андрић“ Земун
Ул.Капетана Радића Петровића 33/2
11080 Земун


                                                      ПРЕДСЕДНИШТВУ  КЛУБА „ИВО АНДРИЋ“



Предмет: Оставка на место секретара Књижевног клуба „Иво Андрић“


Образложење: У Књижевном клубу „Иво Андрић“ већ годинама се испољава хладан отпор према раду секретара клуба. Стављена сам на маргину дешавања и циљаном намером руководства седим у „задњој клупи“, што су приметили сви чланови клуба и више пута су ме питали због чега се кључни људи у преседништву Клуба „Иво Андрић“ тако понашају према мени. Кад ово тврдим мислим на бившег председника Душана Д. Живанчевића, који је покушао да ме на веома лукав начин смени на Изборној скупштини, а при томе су му помагали садашњи председник Бобан Митрић, Јасмина Филиповић, Јелена Тешановић и други.  Ипак су чланови клуба надгласали планирану смену па сам  остала да вршим дужност секретара клуба.
У протеклом периоду до данашњег дана осим писања записника нисам била укључена ни у једну активност клуба што је евидентно и из записника и из свих промоција јер сам седела у публици као гост са свешчицом на крилима,  као неми посматрач догађаја.  Питала сам се докле ће да траје такво понашање за које је ипак најодговорнији садашњи председник Бобан Митрић. Само  је он могао да стане на пут таквој намерној изолацији секретара кога су учинили неподобним.
            На моју велику  срећу и задовољство изабрана сам  за секретара Клуба писаца Чукарице и ту сам функцију прихватила  због   даљег напретка и усавршавања у средини која цени мој рад и мене као човека.
 Дајем оставку на рад секретара клуба Иво Андрић јер ми није дата шанса да радим и да напредујем и да било шта учиним за клуб који волим, а сами тим и за Земун који волим. Бојкотовање, неангажовање, непријатељство,  оговарања, алкохолизам све то су осетили чланови Клуба Иво Анрић и питали ме зашто не седим поред председника, зашто сам увек у публици само посматрач.  Ето, то су коментари чланова Клуба „Иво Андрић“ .
Не треба заборавити да сам секретар Клуба „Иво Андрић“ постала на предлог доживотног председника Јована Јоце Полкића који је у мени видео снагу да помогнем клубу. Нека ми Јоца опрости због ове оставке  јер нисам успела да савладам невидљивог непријатеља љубомору, завист...Провела сам многе сате у Клубу „Иво Андрић“ ширећи добре односе, долазила  редовно на састанке али све је то било недовољно. Душан Живанчевић ме је у више наврата наговарао да напустим место Секретара, јер то,како је рекао, није за даму да пише и да се мучи са записницима, већ да прихватим место благајника. Он одавно преде неку њему знану пређу за неког другог кандидата који је по његовом укусу. Ја сам о томе причала  са Мирославом Ћосовићем. Више пута сам Драгиши Трајковићу  причала о непријатељству  према мени али се ништа није променило.
 Ја идем трагом светлости, напретка, љубави, идем у Клуб где владају здрави односи, где се цени тимски рад и где се већина на скупштини од 44 члана изјаснила да жели да будем њихов нови секретар. Рад Клуба писаца Чукарице подржава општина Чукарица дајући им значајна материјална средства, новац за штампање зборника, часописа, дочек гостију...Такође им бесплатно уступа простор за промоције у „Галерији  73“ и  у Културном центру Чукарице.
Очигледно, некоме смркне, а неком сване. Људи изгледа воле једни друге да саплићу, али каква је сетва таква ће бити жетва. 

Прилог: објава председника Клуба писаца Чукарице на фејсбуку

!8. marta 2015. godine, održana je Skupština Kluba pisaca Čukarica.  Nakon određenih izmena i dopuna, odlučeno je da naš Klub, u naredne tri godine, vodi Upravni odbor u kome su:

                                 Neđo Ćićo Stojanović   -   predsednik
                                 Radojka Stanojević      -   potpredsednik
                                 Radomir Bajo Jojić      -   član
                                 Tatjana Salinger         -   član
                                 Plamenka Đogo Vulić   -   član
                                 Irina Černjavski Šantrić-   član
                                 Dragana Krtolica         -   član

sekretar Kluba            Rada Lotina

Klub pisaca Čukarica je već 44 godine, institucija kulture i kuća lepe pisane i izgovorene reči. Sigurni smo da će tako biti i u godinama pred nama.


        20. март 2015.                                                                                 Оставку подноси
            У Земуну                                                                                    Секретар Клуба „Иво Андрић“
                                                                               Рада Лотина





0 Коментари