Zovu je promena svesti.
Pobeda postaje poraz, poraz pobeda-svrsishodno menjaju mesta u istoj rečenici.

Mi ne reagujemo. Promena napreduje. Laž se usvaja parlamentarnom većinom, terorom simulirane većine.
Pravopis toleriše krivopis-on nepismene pretvara u pismene. Jer pismeno se može pisati i govoriti i nepismeno! I to ima. U pravopisu krivopisa.
Mi smo to dozvolili.
A oni onda idu i dalje. Što bi stali kad se niko ne buni? Svi ćute i gledaju.
Sve postaje dozvoljeno. "Sve mi je dozvoljeno, ali mi nije sve na korist" uči Biblija. Njima je sve što čine samo na korist.
Mi smo ti koji im svakodnevno ćutke dozvoljavamo da rade šta hoće i samo u svoju korist. Jer smo dozvolili poluljudima kod kojih je toliko ljudskog rudimetiralo da "preuzmu odgovornost", koju nikada ne preuzimaju. Ne treba nam mnogo da ih se setimo: gde su danas Čanak, Čeda, Tadić, Đilas-najveći neprijatelji nacije? Šta bi sa Oliverom Dulićem, "Alfatoksinom", "Šećerkom" (krivim što nam je Evropa ukinula subvencije zbog šećera iz šverca), Miškovićem, Šarićem....?
Nema suda da ih prozovu. Nema kad je reizabrana svima podobna Zagorka Dolovac, zaštitnica od pravde.
Svoju decu kažu glupo učimo da se muče i uče, lakše je kupiti im diplomu. Daju banke kredite. A stranke posao...A posao kupuje diplomu. Šta će našoj deci koju smo učili da uče i da se muče i diploma i posao-izgleda da može samo jedno. Diplomi se u fakultet ne gleda. Živeo Čume!
To smo mi dozvolili, terajući svoju decu da se ukrcaju na budžet i ostvare prosek.
To smo mi dozvolili ne pritiskajući državnog tužioca da procesuira flagrantne slučajeve.
Mnogima kad dođu do vlasti i ne treba diploma. Dokazuju nam da su sposobni, a mi (m)učeni.
I to smo mi dozvolili.
Da nam priučeni pišu udžbenike i (m)uče decu, koju kod kuće prevaspitavamo i govorimo im kako zapravo jeste. Da za ocenu nauče, a za sebe pamte. Sejemo šizofreniju.
Sami smo krivi.
Kako znamo kako oni sa Zapada...i zašto su uspešni a kod kuće ne možemo da uvedemo red?
Zar se ne poznajemo među sobom ko koliko i za šta vredi?
To odlično zna svaki gazda na Zapadu.
I što se onda uopšte bunimo?

0 Коментари