Статус на фб Лозанке Радоичић, мајке младог војника Владимира, погинулог на Кошарама:

"Опрости сине, вашу крв су продали а данас и храмове Божје душману предају...Остали сте ви, ПОСЛЕДЊА СТРАЖА,сада као војска Господа, да Косово и Метохију браните.


ПОСЛЕДЊА СТРАЖА


Ноћас сам, мајко, ја сам на стражи,
у тамној ноћи без икога свог,
ноћас ме њихов метак тражи,
не брини мајко – чува ме Бог.


Ноћас ме тражи погано семе,
зликовци, банде, олош од људи,
 очајнички желе да убију мене,
не тугуј мајко већ срећна буди.

Ноћас ме траже крвави ножеви,
упрљани тражећи децу и жене,
прогањају последње чуваре српства,
не плачи ако пронађу мене,

јер имаш ћерку, сестрицу моју,
не запостављај њу мене жалећи,
тугуј у срцу али са поносом причај
,,Мој син је пао Косово бранећи.,,


                        


Ненад Милкић, песму написао као средњошколац...

0 Коментари