Dobro, moram li sve da napišem?!?
Da, umrla je, posle osmogodišnje borbe, kad vreme nije, kad su dolazili bolji dani, Isidora Bjelica.
Umiru ljudi svakoga dana u mukloj tišini, od svega i svačega, bez farina i aspirina, najeftinije terapije.
Ne znate? Spasa vam nema.

Čitam, slušam, gledam i ne verujem - ako pokojnicu ne ishvalite na sva usta, kao da ste narodni neprijatelj!
Eto, dosta je Aleja zaslužnih građana. Zaista.
Kad sam pročitala vest o smrti I. Bjelice, ja, gutač knjiga, najpre sam zapitala koleginicu s kojom sedim u kancelariji, da li je ikada pročitla ijedan Isidorin naslov.
- Ne, rekla mi je. Tad mi je laknulo.
Dobro, o kojim to tiražima u ovoj zemlji sve nepismenijih, pričamo? Neka neko kaže o kojim brojkama govorimo.
Da li se sećate Bjelice, Bokana i Tijanića na provokativnim žurkama u Sarajevu, kada je trebalo razgoreti vatru za bosanski lonac?
Da li je sve tada bilo ''kemp'' kako nas je sa ekrana režimskih i zaista ratnohuškačkih televizija podučavala Isidora u rukavicama i raskošnim šeširima?
Da li je desetinama hiljada zatočenih, mučenih, izgladnjivanih, ubijanih u njenom rodnom Sarajevu, koji su, kao i ona tražili izlaz ka slobodi, bilo do kempa? Isidora, Isidora. Nestašna Isidora.
Da se ne lažemo: sve je kod Bjelica - Pajkića poza, koja im je, konačno, sa Lavom Grigorijem Pajkićem, upalila. Davalo se i pokrenula javnost da pomogne Isidorino lečenje, a onda je, jedan od onih koji je sav prihod sa koncerta priložio za njenu terapiju, opljuvan od člana East-West Bridža, po političkoj direktivi, nalogu Trilaterale.
Tata pokojnice, Dimitrije, i njegov čuveni Olimpijski šahovski komitet priča su za sebe...
Pajkići Bjelice, ko ste vi u ovoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu? Da li vam je narod nešto ostao dužan?
Pozeri, neradnici, slatkorečivi prevaranti, pljuvači, lezilebovići. Sram vas bilo!
Prodali ste rođenu ženu i majku i založili zasluge koje joj narod nije naplatio, naprotiv, da biste nas tek sad pojahali. Ma, eto, neću. Od mene dosta.
Žao mi je što je jedna žena koja je tek trebalo da živi otišla, u opštem apstraktnom smislu. Žao mi je i njene porodice koja je ostala bez motora. Ali, snaći će se oni već. Sve će (im) to pišanje ovaj narod, kao tolikima, pozlatiti.
Ali, da saučestvujem?
Neka hvala.
                                                                                                  07/08/2020


0 Коментари