Најновији, и што је страшније, гледан и популаран филм "Једи, моли, воли" Рајана Марфија, по мотивима популарног романа, и поред покушаја да се сродим са бројном популацијом сапунских поклоника неких лепих људи и глумаца, не успева да остави трага у мојим сивим ћелијама.
Навиклим на ресетовање бесмислених садржаја, моја меморија се опире да ускладишти гореописану појаву.
Џулија не изгледа као некада, Хавијер је покварио утисак из Алмодоваровог опуса, чему онда филм? Чак ни пејзажи у магли не поправљају рефрен Екрема Јеврића "Кућа, пос`о". Чему је Марфију све ово требало?
Америкен икона Џулија Робертс одиграла је своју једину добру улогу могуће је у свом приватном животу, поставши мајка тројице дечака, ако се не варам, без тежих последица по своју фигуру. И ниједну и никада по мом скромном мишљењу веееликог иначе филмофила. Али не по сваку цену.
Ова улога би боље пристајала Мерил Стрип. Можда би она и могла да је спаси. Џулија и храна, то некако не иде. Тај "италијански" део је ноћна мора. За њом следи "индијски". А ни "Бали" јој боље не стоји. Комбинација са нешто угојеним и, недопустиво, остарелим дечком из Алодоваровог "Вежи ме!" Хавијером Бардемом, сем комерцијалног укрштања, нема благе везе.
Кад је Китоновска тема (мислим на вудиаленовске роле Дајане Китон) потпуно потрошена,а "Згодна жена" ишчезла у времену и простору, кад је Хавијер Бардем онемоћао и посустао - Бали сузама не верује-добије се оваква безвезни неукусни пачворк. Туристичка разгледница са амбицијама ретро модног журнала тзв слободе, чега ли већ. Безвезе. Безвезе.
Без приче, без сижеа, без емоција, без резона. Осредња туристичка агенција не сме више ангажовати Рајана Марфија. Сигурно би банкротирала. Бај, бај, Бали.

0 Коментари