Истинита прича

"Са закашњењем од неких двадесетак дана кренем аутом до оближњег техничког прегледа да покушам да региструјем ауто. Истекле ми табле и иза угла видим полицију. Пре полиције скрећем ка каналу техничког прегледа. Ћаскам с полицијцем. Не разумем зашто ми тражи возачку и личну карту..."- прича ми познаник пре неки дан.

" Годинама региструјем овде, причам ја с пандуром, други узима документа и нешто пише. Наређују ми да скинем и предам им старе таблице. Једва у околним сервиисма налазим шрафцигере...Скинем их некако, предам. Дају ми да потпишем. Између осталог и записник о прекршају.
Каквом то прекршају, молим!?!-избечим се на полицијца у ауту. Станујем близу, последње регистрације, односно техничке прегледе уназад годинама обављам овде. Како сам требао да дођем? Да прелетим!?!
Не брините, неће бити нека казна...-каже ми полицајац.
Буразеру, знаш ли ти зашто ја нисам досад први пут регистровао ауто? Зато што ми је 21.децембра слава, 24.децембра рођендан детету, а потом следе Нова година и Божић. Нису неке паре ни за регистрацију, али за мене свака глоба јесте пара. Посебно кад се не осећам кривим. Зашто бих ја, молићу те лепо, требао да платим?-питам о фамозном члану који ми пише у прекршајној пријави. Шта је требало да урадим по том закону!?!-вриштим на полицајца.
-Да зовете агенцију, да она с овлашћењем својим возилом превезе ваш до техничког прегледа и региструје вам ауто.
-Лепо. Откад сам ја то луд и неспособан да региструјем свој ауто? Ако немам за регистрацију, па окасним, одакле ми још и за агенцију!?!"...
Цео дан су тога дана хватали несрећнике који су намерили да управо 12. јануара региструју кола. Контролисали технички преглед, тобож. А да их, пријатељу, позовеш ако ти требају, стопут би био исецкан и избушен од напасника! Србијој!"- завапи мој талични познаник.

0 Коментари