Otkako je ušao na srpsko tržište kao prvi strani moblini operater austrijski VIP me je "kupio".
Jednostavno, volim da isprobam svaku novotariju.
Tu sam za dinar dobila odličnu "Nokiju" i paket kojim sam, mogu reći, prilično bila zadovoljna.
Vremenom do danas na svoje ime zasnovala sam tri pretplatnička ugovora, na tri broja, ne znam koliko više aparata, smartova...Moć navike.
U poslednje vreme, međutim, konstatujem da VIP polako ali sigurno pada.Valjda ih je domaćin sveo na svoj nivo.

Prošlog leta poslovnica na koju sam upućena bila je prepuna nezadovoljnih korisnika: isključivali su se brojevi, naplaćivali astronomski računi, sledio tamni vilajet ako je ko hteo da istraži šta je to potrošio.
I ove godine...Nije bilo sredstava na mom računu za realizaciju trajnog naloga. Odem s gotovinom da namirim svoj račun u poslovnici. Devojka na pultu za naplatu kaže da su sredstva sa računa povučena i da je iznos namiren! Ne znam kako, ali ona je to našla na mom nalogu. Počnem da se radujem što sam se preračunala.
Misleći da je ta stvar završena, iznenadi me poruka: "Platite račun od...vaš VIP". Pomislim kako sam bila u pravu.
Usledi poruka da uštedim troškove ponovnog uključenja brojeva uplatom duga...
Odem u poslovnicu.
Šou program izvodi mladi biznismen koji je, baš kao i ja, pre neki dan došao da plati račun blagovremeno, jer putuje, da predupredi eventualne neprijatnosti.
"Platio sam račun koliko ste rekli da je potrošeno, sutra treba da krenem na put, imam milion obaveza, mislim ovu sam rešio-vi mi zbog neplaćenog računa isključite telefon"-urla izbezumljen mladi čovek.
Devojci pomaže starija koleginica, pokušava da je pravda neiskustvom. Efeket je još tragičniji. Čovek doplaćuje i snažno za sobom, preteći, treska vratima.
Onda dolazim na red ja. Isti slučaj.
Neverovatno.
Da li bi troškove na pravdi Boga isključenih brojeva, od kojih su obadva koji koriste moje ćerke u inostranstvu, prihvatio da pravda VIP, pošto su nastali greškom osoblja?
Stvar je legla. Plaćem račun, a brojevi nisu isključeni.
Stiže ovih dana novi račun od ViP-a: ogromna debela koverta sa specifikacijom poziva i načinjenih troškova. Od ukupnog iznosa odštampanog kurzivom zavrte mi se u glavi. Počeh da besnim na svoje ćerke-kakvo je to ponašanje i da razgledam koga u sve zvale, koje usluge koristile i koliko prekoračile pakete.
Utom vidim 24.avgusta odštampan račun, a na njemu još ne proknjižena uplata od sredine meseca, što je jednostavno nemoguće.
Primetim i da svi pružaoci usluga u ovoj zemlji to sasvim jednostavno rade: sporo ili nikako ne proknjižavaju uplate, pa ako se ko upeca i plati već plaćen neproknjižen račun-dobro je došlo!
Odmah pozovem telefonski servis i razjasnim dilemu: navodno je od 18. avgusta krenuo novi ciklus mesečnih usluga, a 19.bila uplata koja se, jel‚te, nije pojavila na računu štampanom pet dana kasnije!?!
U strahu od kamata, isključenja, cimanja i svakojakih dodatnih maltretiranja, znanih i neznanih, najčešće trčimo i činimo sve da ih predupredimo.
Verujte, još nisam sigurna da me novi račun u septembru neće teretiti sa nekom novom dodat(n)om sumom.
Za ovakvo ponašanje u normalnom svetu dobija se odšteta. 

0 Коментари