Pre 19 godina, pod nekim posebnim i vrlo ekstrenmim okolnostima, na svet je došao moj Plavi anđeo.Da svojim iznenadnim (u najmanju ruku) upadom u relativno mirnu kolotečinu opravda svoje tvorce, ponela je ime prababe, kao "sezam".

Neupadljiva, iznenađujuće osetljivog zdravlja za napredno, okruglo detence, podsećala je na krupnu pahulju. Htele su je sve nesreće i rednje, dok sudbina nije promenila ćurak i izjednačila tasove životne vage.
Svaki utisak na nju završvao se bojom koja u sebi sadrži ceo spektar: belom.
Kao majka, nadala sam se da će kroz život proći što neprimetnije. Međutim, nešto joj je drugo bilo namenjeno.
Najpre je vrlo rano njenu neobičnu fotogeničnost uočio izvesni fotograf Mladen kojeg je "Kibid" distributer "Milupinog" dečjeg programa angažovao da nalazi modele za reklamne kampanje. Obilazeći gradske vrtiće, tražio je dete za poznatu nemačku hranu za bebe.
I, dok su vasptačice isturale svoje favorite, sređene i skockane devojčice, Mladen je, kako će kasnije ispričati, slučajno, već na izlazu, otvorio jedan ormarić iza čijih su ga vrata dočekala dva okrugla plava oka kao nebo ili more. Škljocnuo je, plavušica se nasmejala. Više nije mogao da prestane...
Mala nevidljiva devojčica pojavila se te godine u crvenoj haljinici i sandalama, sa svojim vedrim osmehom, koji je osvojio iskusnog profesionalca, na plakatima "Milupe" sa plastičnom varjačom u ruci.
Jednog sipljivog proleća, na ljutito i nestrpljivo pitanje: "Dobro, šta ćemo dalje", petnaestogodišnja Milica je odgovorila: "Ono što mi ti nikada nećeš dozvoliti".
-Dobro, reci šta je to?
-Ja bih u Dizajnersku.
Zagrlila sam je jako, jako. Možda je nikada toliko nisam volela kao tada.
Kao fleš kroz glavu su mi prošli svi njeni crteži, baloni, cvetići, BOJE, BOJE, BOJE, i nisam se uopšte usuđivala da mislim.
Te godine je upisala Dizajnersku školu, koja će je sasvim promeniti.
A onda me je konačno i zauvek kupila kada je ostvarila san za koji nisam imala dovoljno hrabrosti i dovršila majku, oca i jednog strašno talentovanog dedu arhitektu, upisavši Fakultet primenjenih umetnosti.
Plavi anđele,
od tebe sasvim dovoljno.
Hvala ti.
Beskrajno te volim.                     Mama


0 Коментари