Pre par dana moja mala maturantkinja donela je papir sa tri ponude za proslavu famozne male mature.

Navodno su se u odeljenju dogovorili da izaberu onu koja če im omogućiti da se najduže druže-razlika skoro da nema, male maturante ne zanima klopa, samo izgled i poređenja...I supose. Cena ista-veče 3.300 dinara.
Pre par dana, za Prvomajke praznike na salašu "Sto topola" pored Crepaje u Banatu, povela sam svoju brojnu familiju na jedan zasluženi ručak-nas osmoro ručalo je do kafa i pića bez ograničenja za 9.000 dinara. Kad bismo uplatili otpirlike koliko maturska večera moje najmlađe ćerke, ceh bi nas izneo, brat bratu više od 20.000 dinara! Svaki komentar je suvišan.
Šta reći o planovima moje devojčice, ali i, računam daleko neskromnijim, njenih drugarica da se srede kod frizera, nadograde nokte, našminkaju, obuku, obuju i nagizdaju...Još ne pretpostavljam koliko će sve to izneti, kupujem mir.
To, naravno, u ovo vreme matura, nije sve.
Famozno slikanje: 800 dinara po maturantu.
I, konac delo (u)krasi: lekarsko uverenje-do časa dok ovo pišem nejasno za šta, kad i gde- za koje počinjemo s ovom generacijom da plaćamo Domu zdravlja "Zemun" 363 dinara...Aman, ljudi! I roditelji imaju dušu!!!
Provizija u "Alfa banci" na rečenu sumu-150 dinara! Eto pet stoja!
Puk‚o mi je, brate, film!
Da li mislite da je to sve?
Svaka čast razrednoj, svaka je zaslužila-upravo stiže unezvereni SMS moje mezimice: 350 dinara za poklon-razrednoj...
I otkotrlja se kolut sa filmom: ekskurzija jesenas: četiri hiljade dan na Kopaoniku! Puta tri jednako 12 hiljada dinara. Šta će roditelji? Da ih ne nazovem onako kako ih doživljavam...jel. Da ne odvoje svoju dečicu od ostatka sveta...Ima li šta u maturskoj euforiji nije zloupotrebljeno?
Sram bilo škole koje nezajažljivo na svojim đacima pojedinim nastavnicima sve ovo sasvim legalno i pokriveno pravilnicima dozvoljavaju.
I ako smo roditelji, nismo ovce.

0 Коментари