Одем да уновчим први гуглов чек (да се похвалим!)-од банке до банке, од шалтера до шалтера.
Моја матична банка, некада престижна Microfinance "реоформисана" у ProCredit, веровали или не, не уновчава чекове из иностранства!

Како, питам, онда реализујете банковни трансфер-пошто, наравно, наводно, имају и ту опцију? Провизијом на провизију код посредничке банке, I supose, Why not? Овце су за шишање, зар не? Бацило ме ово у дубиозу, с ким имам посла. Мислићу о томе у најскорије време.
Кренем даље.
"Erste" уновчава. Провизија за услугу, на смешан износ, готово 10 одсто! Заинатим се-не дам. Не дам барем док се не распитам за повољније варијанте.
У "Комерцијалној" одустанем због бесконачног реда, који мили пужевим пузањем.
Наводно, уновчавају, и уз минималну провизију, уз чекање. Да, код свих које исплаћују чекове из иностранства чекање од минимум 30 дана се подразумева! СРБИЈА!
"Inteza"- у најмање два наврата-као да се то не подразумева-уз обавезу отварања девизног рачуна (на још једном месту)-чекање 45 дана, четрдесет пет дана!, да се потврди-ваљда идентитет "Гугла", јер моју личну карту и девизни рачун имају пред собом, уз провизију од скромних 4-5 одсто илити 300 динџи (шта је то!)-остаје нада.
К`о кец на десет легне ми и и меч Чилић-Нишикори, у финалу "Ју ес опена", који сам, због пеха са кабловском, успела да укачим на ХРТ 2. Имам шта да видим: у једној Хрватској рекламирају се уз фанфаре банкарски кредити уз камате до 8-9 посто и смркло ми се кад сам схватила где смо.
Упоредите наше: промотивне у промотивним периодима-најповољнија тренутни хит "Алфа банке"-од 10 одсто, кад се и последњи становник задужио, или "подношљиве" 15,90, 19, 30, 21, 23 и више одсто код свих осталих редом.
Би ме, да вам право кажем, нешто срамота.
Искључих и меч, изнервирана "еуропском"-дозвољеном острашћеношћу хрватског коментатора са државне телевизије. Рекох себи-не мораш да знаш баш сву беду нашег живљења. А резултат? Чућеш, ионако од хвале, вероватно Марина Чилића ни ми овде у Сербији нећемо моћи да живимо.
И тако би, зар не?

0 Коментари