Са својим пријатељима сам присна. Толико присна да, знајући да ми долазе на славу или рођендан, могу да им наручим поклон. Исто питам и њих. Понекад им дам и предлог којим се одушеве, будући да им познајем укус, потребе и приметим ако им то нешто фали или дотрајава за обнову: парфем, на пример, јел?

Онда сам одлучила да их удружим и уштедим им трошкове, а добијем што желим.
Додуше, то сам већ видела на некоме и јако ми се допало.
Уместо да се појединачно троше и довијају чиме да ме обрадују, сви смо били срећни и задовољни: добила сам своју прву тренерку Модног студија Гајић. (Свакодневно сам у то време, на путу ка "Политици" пролазила кроз бајно Чумићево сокаче...)
Тегет памучна тренерка са омиљеном ми и неизоставном капуљачом, са белим пругама око ранфли, и препознатљивим логом - ем домаћа, ем памучна са нешто мало еластина, убрзо је срасла са мном, а са осећањем носталгије из неких лепих дана, чувам је још увек као драгу успомену на једно незаборавно време свог живота (друга принова).
"Гајић" је био некако префињен, свилен и мекан - купио ме је за сва времена.
Добила сам и летњу варијанту. Додуше, частила сам себе сиво-розе комплетом за вожњу бицикла и џогинг. Да ли да кажем да га сада редом носе моје девојке - од три, после мене га је наследила најстарија ћерка, од ње средња, проверићемо да ли ће успети да траје и за најмлађу. Толико о трајности, одржавању и свему осталом што је битно за квалитет онога што платите, а да вам не буде жао.
Поново вребам прилику.
Ближи се Нова година, Божић, нешто сам мало додатно радила, а "Гајић" има сјајне нове акције - у овој понуди су ми најатрактивније "Асикс" патике, волим плаво, лако ће се уклопити. О новој тренерци размишљаћу кад изађе пролећни каталог...

0 Коментари