Здравље, кажу, долази изнутра. Треба водити рачуна о исхрани, управљати (Боже!) стресом, бавити се физичким активностима, боравити на свежем ваздуху (препоручујем куцу)...Здравље се, међутим, (заиста) види споља, посебно на кожи (тен), коси, ноктима (да не залазим у детаље). Једноставно и кратко: испробано, и - слажем се.

Обично кудим, желим нешто и да похвалим.
Сезонски сам имала велики проблем са опадањем косе и кад би се скалп опасно проредио прибегавала сам маказама, те ми се околина чудила непрестаним променама фризуре. Било је то изнуђено.
Шта све нисам покушавала!
Описаћу вам само своју последњу потрагу за спасоносним решењем.
Наравно, кухиња је доминирала. Комбиновала сам две познате домаће маске наизменично и до изнемоглости - давале су резултат, али их је, изгледа, увек на крају, кварила хемија, читај шампон и(ли) регенератор.
Једно време сам се са бесконачним поверењем оријентисала на руску природну козметику. Користила сам целу палету шампона бабушке Агафје, као и огрооомне балзаме са козјим млеком. Не могу вам описати колико сам и иначе упорна.
Сасвим случајно сам се заинтересовала за нешто ефикасније у истој радњи, руско, дакле, да би ми продавачица препоручила шампон против опадања косе са кореном иђирота. Додуше, дупло скупљи (300 мл), али, као и претходна колекција, на бази сапунског дрвета, које ме разоружава.
Већ после првог прања, ефекат је био запрепашћујући.
Међутим, не бих била ја, кад не бих начуљила уво и одслушала хвалу румунском "Геровиталу", колекцији за косу са терпентином. После дуже потраге, нађем контакте и представништво, где лосион и шампон нахвале, те јурнем одмах да га набавим.
Намучила сам се са "Геровиталом", богами и добрано платила (и шампон и лосион од по 200 мл по хиљадарку - "мале количине се троше"...), да бих, после извесног времена, баталила терпентин и муке с њиме (можете замислити!).
Кад сам поново свратила у "Дарусову" радњу са руском природном козметиком, увалише ми најновији шампон са шест врста беланчевина, наводно, далеко ефикаснији од "зелене бочице с иђиротом". Цена ситница: 1490 динџи!
Вреди ли говорити колико сам била стрпљива, са безначајним резултатима.
Са самог дна "зелене" бочице једнога дана разблажих садржај и опрах косу. Можете ли веровати да скоро није било отпалих длака, а коса свилена да ми је било гре`ота да је омекшавам балзамом?
Ја сам, дефинитивно, поново пронашла свој шампон. Можда помогне и вама.


0 Коментари