To što plaćam astronomske račune VIP-u za četiri ugovora na svoje ime, godinama, kao lojalni korisnik deceniju, otkako su kao prvi strani mobilni operater ušli na srpsku arenu, brojaću u (još jednu) sopstvenu glupost, sa kojom nikako da izađem na kraj. Želim da vama posluži kao pouka.

Da nije bilo moje ćerke koja se uspaničila kad je proverila troškove svog mobitela - usred "obračunskog perioda", te me prosto dovela pred svršen čin da moram u zemunsku poslovnicu VIP-a, nikad ne bih saznala šta sve plaćam.
Verovali ili ne, ona je, kako nam je objasnila operaterka, ili obavljala razgovore ili slala SMS-ove u romingu, ili glasala za "Eurosong" i slično. A nije ni jedno ni drugo.
E, tada je, gotovo slučajno, došao na red moj broj za analizu.
"Vi imate 1090 dinara preko računa, a nepotrošeno...smartova" - kaže devojka, ne skidajući oči sa ekrana svog laptopa na kome je iščitavala podatke.
"Pa, dajte, recite mi koga zovem da znam za ubuduće" - zamolih.
"Tu informaciju možete dobiti od korisničkog servisa, ja nemam stanje", mrtva 'ladna odgovara plaćena službenica mobilne telefonije.
Lepo, mislim.
Videći me narogušenu, kao bika koji kreće na maramu, devojka okrete telefonom "Đurđu" i od nje saznaje da primam "neke poruke", koje MENE koštaju 180 dinara po komadu!
"Znači, meni neko šalje poruke, a ja plaćam? I to ima!"
"Znate, to su WASP servisi, a šalju vam ih zato što ste se vi sa tim saglasili".
Ne mogu da verujem!
Znači, ne plaća onaj ko šalje, nego onaj koji prima poruke ili pozive i to se zove wasp!
"Dajte da im pošaljemo "stop" i da se odjavimo za ubuduće, a dojava će vas koštati takođe 180 dinara" - kaže operaterka.
"Hoćete li da mi kažete da imate korisnički servis, ali ne i zaštitu klijenata, da ih barem obavestite šta im se događa sa računom i proverite da li oni to znaju?"
Operaterka nezainteresovano sleže ramenima.
Čak i kad zovete nekog u inostranstvu, operateri pitaju onoga ko treba razgovor da plati prihvata li troškove, a u "poslovnom" VIP- u trljaju ruke ako vas "upeca" WASP. To su one poruke u kojima vas obaveštavaju o raznoraznim prednostima, kreditima i sličnom, koje ste, doduše, možda prihvatili u neznanju - mene je ta nesvest do danas koštala jednog porodičnog letovanja, brat bratu nekih 500 e, a da se niko nije setio da mi to kaže...

0 Коментари