У до последњег места испуњеној читаоници билиотеке "Милутин Бојић" 29. септембра је представљена најновија књига афоризама Ненада Максимовића "Пао ми шећер".
Малена књижица набијена динамитним, врцавим, здравим хумором човека који је не само стекао одану публику која га свакодневно ишчитава на фејсбуку, већ и прати уживо.
Необично конципиран програм под диригентском палицом управника Карла Астрахана личио је на окупљање срећне породице, која ужива у шали и смеху. Максимовићеви пријатељи (многи од њих дотада виртуелни) препоручили су афористичара сопственим избором из збирке "Пао ми шећер", коју је недавно објавила Књижевна омладина Србије.
Заслуге за Максимовићеву свежину и здравље са њим је поделила и породица: ћерка, син и снаха и најпопуларнија међу њима - његова супруга Мирка, неуморна у настојању да супругу писцу не падне шећер.
Живимо у добу у коме смех као посебна реткост нема цену, а Максимовић засмејава из дубине своје чисте и ведре детиње душе, коју је сачувао упркос годинама, животним околностима, пркосећи времену очаја и суза. Не припадајући ниједном кругу нити клану, што је посебно тешко, како је истакао насмејани конферансје вечери у "Милутину Бојићу"Карло Астрахан.
Из "бисернице афоризама" објављене под насловом "Пао ми шећер" од срца препоручујем:

- Сланинијада, кобасицијада, роштиљијада! Све јад до јада.
- Код нас је све осиромашено, па и уранијум.
- Данашња деца знају све, само смо ми насели на роду.
- Ми коња за трку више немамо, остали су нам само магарци.
- Ова влада баш улива сигурност. Сигурно пропадамо!
- Држава нам обећа боље сутра, а ми добијемо: "Камасутра"?
- Територијални апетити су нам порасли. Хоћемо своје назад....
   
  Учините свакога дана нешто велико за себе - читајте Ненада Максимовића!

0 Коментари