Откако сам се са њима опекла и ради сопственог мира измирила наводна дуговања и обавезе, са ЈКП ИНФОСТАН ТЕХНОЛОГИЈЕ имам једини контакт преко уплатнице, коју измирујем строго у року. Никакав други контакт са овом јавном кућом, сем моје грађанске обавезе да им задужења уредно плаћам, а они поштују оно што су сами одштампали на рачуну ми нису ни требали.
Међутим, кад су поново затајили, одлучила сам, вероватно као и многи од вас, да их контактирам, не бих ли, као уредни платиша дуже од годину дана, остварила своје од њих ми омогућено право на попуст од шест и више посто на попуст.
Наравно, нисам их се зажелела, те сам имала намеру да позивом на бројеве одштампане на признаници, проверим о чему се ради да ми се попуст не обрачунава.
И док редовно примају плате, оне пословичне плате, наплаћујући нам од удељених зарађених цркавица процентуално вероватно најскупље на планети, ни на један од датих услужних телефона се, претпостављате, нико не јавља.
Испробала сам све бројеве дате на уплатници, а посегла и за гуглом да проверим има ли још који.
Ситуација је следећа: на телефон 2612 335 у Земунским Инфостан технологијама се нико не јавља, непрестано, сатима даје заузеће. Остаје као могућност контакт мејлом zemun@infostan.rs, проверићемо.
На бесплатан позив кол-центру 0800011018 добићете притиском на тастер само општу информацију о праву на попуст, за који период се остварује и колики проценат.
Трећа телефонска могућност је позив на број 011 3954 420 - уколико имате срећу, коју ја нисам доживела, да вас оператер удостоји јављања - после дугог чекања да се неко с друге стране одазове, што се плаћа по тарифи мобилног оператера, добијете знак за заузеће. У чему је проблем? Малом броју оператера, великом броју позива? Да ли је то наш проблем? Нису плаћени да раде свој посао?
Срамота.
Ево ме, пишем мејл, можда ћу имати више среће.

Да не заборавим, уплатите им уместо 15-ог у месецу барем 4-5 дана раније, толико има најмање треба да прокњиже рачун!

0 Коментари