Новинари су, говоре многи, гори од короне.
Следствено томе, учинили сте ми комплимент тиме што ме је неколицина вас, независно једни од других, у разговорима вођеним ових дана, прогласила већом опасношћу од вируса изазивача ковида19, на чему вам се овом приликом захваљујем.
Свој став сам вам образложила у бројним насловима које сам објавила ових дана: Исток враћа бумеранг Западу, Морбидна забава - ковид 19 и Оклен корона? и не бих га више турирала.
Посебно што сам по својој природи анархиста и заговорник мишљења да понекад само рушењем и подизањем из пепела можемо поправити ствари - из почетка. Човечанство какво памтимо пре ове ''пандемије'' ће се, неминовно, променити јер су друштвене, економске, вредносне тензије нарасле до усиајња  Неко је проценио да је прави час за престројавање.
Надајмо се да ће се систем који је пао ресетовати, или ће морати да се реинсталира и врати на фабричка подешавања. Од нечега се мора почети. У томе ћемо сви, макар бројем, дати свој допринос.
И то је оно што може бити горе и од короне.
                                                                                2/4/2020


























































0 Коментари